Aktor teatralny i telewizyjny. W 2002 roku ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Teatralną i Telewizyjną w Łodzi. Debiutował na scenie w sztuce Amadeus Waldemara Zawodzińskiego w Teatrze im. Stefana Jaracza w Łodzi (2001). Po ukończeniu studiów współpracował przez kilka lat
Aktor teatralny i telewizyjny. W 2002 roku ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Teatralną i Telewizyjną w Łodzi. Debiutował na scenie w sztuce Amadeus Waldemara Zawodzińskiego w Teatrze im. Stefana Jaracza w Łodzi (2001). Po ukończeniu studiów współpracował przez kilka lat z Teatrem Muzycznym Capitol, po czym w 2006 roku związał się z Teatrem Polskim we Wrocławiu. Grał w spektaklach Jana Klaty, Wiktora Rubina i Łukasza Twarkowskiego. W 2006 roku we współpracy z Natalią Korczakowską stworzył monodram Smycz, za który otrzymał m.in. główną nagrodę dla najlepszej roli męskiej na Fringe Festival w Dublinie. Zagrał także Gustawa-Konrada w trzyczęściowym spektaklu Michała Zadary Dziady (nominacja do PASZPORTÓW POLITYKI). Jego rola została doceniona zarówno przez jurorów 39. Opolskich Konfrontacji Teatralnych, jak również zespół Miesięcznika „Teatr”, który przyznał mu Nagrodę im. Aleksandra Zelwerowicza. Wielokrotnie nagradzany za różne kreacje, w 2011 roku został odznaczony Brązowym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”. Ostatnio współpracował głównie z Michałem Zadarą i jego organizacją CENTRALA, m.in. przy teatralno-muzycznym projekcie Orestes. Zwycięzca grand prix Przeglądu Piosenki Aktorskiej. Od października 2016 roku należy do zespołu Teatru Studio.
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
PREMIERA VOD
W spektaklu Grzegorza Laszuka przypomnimy najważniejsze piosenki Brylewskiego, od „Telewizji” i „Mam dość” po „To, co czujesz”. Obok aktorów Studio pojawiają się ważni muzycy współczesnej alternatywy, dowodzeni przez Bartka Tycińskiego, współtwórcę słynnych Mitch & Mitch.
W spektaklu Grzegorza Laszuka przypomnimy najważniejsze piosenki Brylewskiego, od „Telewizji” i „Mam dość” po „To, co czujesz”. Obok aktorów Studio pojawiają się ważni muzycy współczesnej alternatywy, dowodzeni przez Bartka Tycińskiego, współtwórcę słynnych Mitch & Mitch.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Na podstawie Jamesa Ballarda. Reżyseria i adaptacja: Natalia Korczakowska. Premiera 12 marca 2021.
Na podstawie Jamesa Ballarda. Reżyseria i adaptacja: Natalia Korczakowska. Premiera 12 marca 2021.