Aktorka teatralna i filmowa. W 2007 roku ukończyła Wydział Aktorski w PWSFTiT im. Leona Schillera w Łodzi. Występowała na scenach Teatru Polskiego w Bydgoszczy, Teatru Polonia, Nowego Teatru w Warszawie, Narodowego Starego Teatru, Teatru Nowego w Łodzi i Teatru Łaźnia
Aktorka teatralna i filmowa. W 2007 roku ukończyła Wydział Aktorski w PWSFTiT im. Leona Schillera w Łodzi. Występowała na scenach Teatru Polskiego w Bydgoszczy, Teatru Polonia, Nowego Teatru w Warszawie, Narodowego Starego Teatru, Teatru Nowego w Łodzi i Teatru Łaźnia Nowa. Współpracowała z Krzysztofem Garbaczewskim, Michałem Borczuchem, Janem Klatą, Mają Kleczewską czy Marcinem Liberem. W swojej karierze filmowej ma w dorobku m.in. rolę w filmie Jana Jakuba Kolskiego Afonia i Piszczoły (2009) i w serialu Prawo Agaty. W 2009 roku podczas Festiwalu Prapremier zdobyła Nagrodę Młodych w kategorii "najlepsza aktorka" za rolę w spektaklu Łaknąć (reż. Łukasz Chotkowski, Teatr Polski w Bydgoszczy), a w 2016 roku wystąpiła w nagrodzonym grand prix na 9. Międzynarodowym Festiwalu Teatralnym Boska Komedia przedstawieniu Michała Borczucha Wszystko o mojej matce. W STUDIO zagrała gościnnie w przedstawieniach Bydło w reżyserii Jacka Poniedziałka (2016) i Dziewczynki w reżyserii Małgorzaty Wdowik (2017), a w czerwcu 2017 roku dołączyła do jego zespołu.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2020
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Autorski spektakl Michała Borczucha oparty na fragmentach komedii greckich Arystofanesa (Żaby, Chmury, Ptaki), powieści Krzysztofa Niemczyka „Kurtyzana i pisklęta” oraz aktorskich improwizacji. NAGRODY: 11. Festiwal "Boska Komedia" 2018: najlepsza reżyseria dla Michała Borczucha, nagroda aktorska dla Jana Sobolewskiego
Autorski spektakl Michała Borczucha oparty na fragmentach komedii greckich Arystofanesa (Żaby, Chmury, Ptaki), powieści Krzysztofa Niemczyka „Kurtyzana i pisklęta” oraz aktorskich improwizacji. NAGRODY: 11. Festiwal "Boska Komedia" 2018: najlepsza reżyseria dla Michała Borczucha, nagroda aktorska dla Jana Sobolewskiego
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Na podstawie Jamesa Ballarda. Reżyseria i adaptacja: Natalia Korczakowska. Premiera 12 marca 2021.
Na podstawie Jamesa Ballarda. Reżyseria i adaptacja: Natalia Korczakowska. Premiera 12 marca 2021.