Ewelina Żak

Ewelina Żak

Aktorka teatralna i telewizyjna. W 2001 roku ukończyła warszawską Akademię Teatralną. Za rolę Marii Grekow w spektaklu dyplomowym Płatonow Agnieszki Glińskiej otrzymała wyróżnienie na Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi (2001). Występowała na kilku warszawskich scenach aż do 2008 roku, kiedy to związała się z Teatrem Dramatycznym im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu. Grała m.in. w spektaklach Natalii Korczakowskiej, Krzysztofa Garbaczewskiego, Weroniki Szczawińskiej, Piotra Ratajczaka i Radosława Rychcika. Stworzyła także poruszającą kreację w krakowskim spektaklu Michała Borczucha Wszystko o mojej matce, uznaną przez kilku krytyków za najlepszą rolę kobiecą w sezonie 2015/2016. Do zespołu Teatru Studio dołączyła w sezonie 2016/17. Wystąpiła także w kilku filmach i serialach.

czytaj mniej

w repertuarze

29

października

czwartek, 29.10.2020 | 19:00
czwartek, 29.10.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

30

października

piątek, 30.10.2020 | 19:00
piątek, 30.10.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

31

października

sobota, 31.10.2020 | 19:00
sobota, 31.10.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

4

listopada

środa, 4.11.2020 | 19:00
środa, 4.11.2020 | 19:00

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

6

listopada

piątek, 6.11.2020 | 19:00
piątek, 6.11.2020 | 19:00

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

18

listopada

środa, 18.11.2020 | 19:00
środa, 18.11.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

19

listopada

czwartek, 19.11.2020 | 19:00
czwartek, 19.11.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

20

listopada

piątek, 20.11.2020 | 19:00
piątek, 20.11.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

21

listopada

sobota, 21.11.2020 | 19:00
sobota, 21.11.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

25

listopada

środa, 25.11.2020 | 19:00
środa, 25.11.2020 | 19:00

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

26

listopada

czwartek, 26.11.2020 | 19:00
czwartek, 26.11.2020 | 19:00

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

27

listopada

piątek, 27.11.2020 | 19:00
piątek, 27.11.2020 | 19:00

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

28

listopada

sobota, 28.11.2020 | 17:00
sobota, 28.11.2020 | 17:00

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

News