Aktor teatralny i telewizyjny. W 2008 roku ukończył Wydział Lalkarski PWST we Wrocławiu.Jeszcze w czasie studiów zadebiutował w Teatrze im. C. K. Norwida w Jeleniej Górze, z którym związany był do 2009 roku. Krótko występował w Teatrze Dramatycznym w Wałbrzychu,
Aktor teatralny i telewizyjny. W 2008 roku ukończył Wydział Lalkarski PWST we Wrocławiu.Jeszcze w czasie studiów zadebiutował w Teatrze im. C. K. Norwida w Jeleniej Górze, z którym związany był do 2009 roku. Krótko występował w Teatrze Dramatycznym w Wałbrzychu, gdzie został dostrzeżony i wyróżniony za podwójną rolę w spektaklu Moniki Strzępki Niech żyje wojna!!! pokazywanym w ramach Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej (2010). Wkrótce potem przeniósł się do wrocławskiego Teatru Polskiego. Zagrał tam m.in. w spektaklach Krystiana Lupy (Poczekalnia. 0, Wycinka), Jana Klaty (Titus Andronicus, Termopile Polskie) oraz Moniki Strzępki (Tęczowa Trybuna 2012, Courtney Love). W 2015 roku pojawił się w Dziadów części III Michała Zadary. W zespole STUDIO od listopada 2016.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2020
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Autorski spektakl Michała Borczucha oparty na fragmentach komedii greckich Arystofanesa (Żaby, Chmury, Ptaki), powieści Krzysztofa Niemczyka „Kurtyzana i pisklęta” oraz aktorskich improwizacji. NAGRODY: 11. Festiwal "Boska Komedia" 2018: najlepsza reżyseria dla Michała Borczucha, nagroda aktorska dla Jana Sobolewskiego
Autorski spektakl Michała Borczucha oparty na fragmentach komedii greckich Arystofanesa (Żaby, Chmury, Ptaki), powieści Krzysztofa Niemczyka „Kurtyzana i pisklęta” oraz aktorskich improwizacji. NAGRODY: 11. Festiwal "Boska Komedia" 2018: najlepsza reżyseria dla Michała Borczucha, nagroda aktorska dla Jana Sobolewskiego
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Na podstawie Jamesa Ballarda. Reżyseria i adaptacja: Natalia Korczakowska. Premiera 12 marca 2021.
Na podstawie Jamesa Ballarda. Reżyseria i adaptacja: Natalia Korczakowska. Premiera 12 marca 2021.