Marcin Pempuś

Marcin Pempuś

Aktor teatralny i telewizyjny. W 2008 roku ukończył Wydział Lalkarski PWST we Wrocławiu.Jeszcze w czasie studiów zadebiutował w Teatrze im. C. K. Norwida w Jeleniej Górze, z którym związany był do 2009 roku. Krótko występował w Teatrze Dramatycznym w Wałbrzychu, gdzie został dostrzeżony i wyróżniony za podwójną rolę w spektaklu Moniki Strzępki Niech żyje wojna!!! pokazywanym w ramach Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej (2010). Wkrótce potem przeniósł się do wrocławskiego Teatru Polskiego. Zagrał tam m.in. w spektaklach Krystiana Lupy (Poczekalnia. 0, Wycinka), Jana Klaty (Titus Andronicus, Termopile Polskie) oraz Moniki Strzępki (Tęczowa Trybuna 2012, Courtney Love). W 2015 roku pojawił się w Dziadów części III Michała Zadary. W zespole STUDIO od listopada 2016.

czytaj mniej

w repertuarze

2

października

piątek, 2.10.2020 | 19:00
piątek, 2.10.2020 | 19:00

Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.

Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.

4

października

niedziela, 4.10.2020 | 19:00
niedziela, 4.10.2020 | 19:00

Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.

Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.

17

października

sobota, 17.10.2020 | 19:30
sobota, 17.10.2020 | 19:30

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

18

października

niedziela, 18.10.2020 | 19:30
niedziela, 18.10.2020 | 19:30

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

24

października

sobota, 24.10.2020 | 19:00
sobota, 24.10.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

25

października

niedziela, 25.10.2020 | 19:00
niedziela, 25.10.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

29

października

czwartek, 29.10.2020 | 19:00
czwartek, 29.10.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

30

października

piątek, 30.10.2020 | 19:00
piątek, 30.10.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

31

października

sobota, 31.10.2020 | 19:00
sobota, 31.10.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

4

listopada

środa, 4.11.2020 | 19:00
środa, 4.11.2020 | 19:00

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

6

listopada

piątek, 6.11.2020 | 19:00
piątek, 6.11.2020 | 19:00

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

11

listopada

środa, 11.11.2020 | 19:00
środa, 11.11.2020 | 19:00

Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.

Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.

12

listopada

czwartek, 12.11.2020 | 19:00
czwartek, 12.11.2020 | 19:00

Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.

Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.

13

listopada

piątek, 13.11.2020 | 19:00
piątek, 13.11.2020 | 19:00

Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.

Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.

14

listopada

sobota, 14.11.2020 | 19:00
sobota, 14.11.2020 | 19:00

Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.

Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.

18

listopada

środa, 18.11.2020 | 19:00
środa, 18.11.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

19

listopada

czwartek, 19.11.2020 | 19:00
czwartek, 19.11.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

20

listopada

piątek, 20.11.2020 | 19:00
piątek, 20.11.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

21

listopada

sobota, 21.11.2020 | 19:00
sobota, 21.11.2020 | 19:00

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

25

listopada

środa, 25.11.2020 | 19:00
środa, 25.11.2020 | 19:00

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

26

listopada

czwartek, 26.11.2020 | 19:00
czwartek, 26.11.2020 | 19:00

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

27

listopada

piątek, 27.11.2020 | 19:00
piątek, 27.11.2020 | 19:00

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

28

listopada

sobota, 28.11.2020 | 17:00
sobota, 28.11.2020 | 17:00

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

Witkacy, wychowany w Tatrach, wierzył, że natura może być źródłem doświadczenia metafizycznego, dzięki któremu współczesny człowiek ma szansę ochronić swoją indywidualność przed bezduszną maszyną społeczną zachodniej cywilizacji.

News