W 2020 roku ukończył Akademię Sztuk Teatralnych w Krakowie (AST). Szerszej publiczności znany z monodramu "On" (na podstawie "Onych" Witkacego) w reż. Radosława B. Maciąga nagrodzonego na 7. Forum Młodej Reżyserii w 2017 r. W zespole STUDIO od 1 lutego
W 2020 roku ukończył Akademię Sztuk Teatralnych w Krakowie (AST). Szerszej publiczności znany z monodramu "On" (na podstawie "Onych" Witkacego) w reż. Radosława B. Maciąga nagrodzonego na 7. Forum Młodej Reżyserii w 2017 r. W zespole STUDIO od 1 lutego 2019.
Spektakle:
"Kartoteka rozrzucona" / reż. Radosław Rychcik / premiera 16.03.2018
"Zwierzoczłekoupiory" / reż. Michał Walczak / premiera 09.06.2018
"Łaknąć" / reż. Radosław B. Maciąg / premiera 18.10.2018
"Miasto Białych Kart" / reż. Ewa Rucińska / premiera 09.03.2019
"Romeo i Julia" / reż. Michał Zadara / premiera 07.06.2019
"Serotonina" / reż. Paweł Miśkiewicz / premiera 20.12.2019
"Koniec z Eddym" / reż. Anna Smolar / premiera 24.10.2020
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2020
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SPEKTAKLE ODWOŁANE DO 31.01.2021 W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ RZĄDU Z DN. 11.01.2021
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
SCENA || BILETY UDOSTĘPNIMY PO INFORMACJI O ZNIESIENIU OBOSTRZEŃ
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.
Powrót do jednego z najgłośniejszych przedstawień w historii Studio. Oryginalną wersję „Tamary" uznano w 1990 roku za znak nowych, potransformacyjnych czasów i porównywano do musicalu „Metro". Tym razem historię wizyty Tamary Łempickiej w marionetkowym faszystowskim państwie opowiada Cezary Tomaszewski. W roli głównej gościnnie Jan Peszek.