Roman Osadnik 
DYREKTOR STUDIO

Manager kultury. Absolwent kulturoznawstwa na Uniwersytecie Śląskim, Podyplomowych Studiów Menedżerów Kultury w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, podyplomowych studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie w zakresie prawa autorskiego, wydawniczego i prasowego oraz podyplomowych studiów w Szkole Głównej Handlowej zakresie zarządzania projektami. Od wielu lat pracuje w instytucjach kultury na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych, m.in. w Operze Śląskiej w Bytomiu, w Teatrze Rozrywki w Chorzowie (gdzie zainicjował i zorganizował m.in. spektakle popołudniowe, cykliczne wakacyjne przeglądy przedstawień, stałą współpracę wymiany z czołowymi scenami stolicy). Od września 2005 r. do lipca 2011 r. był dyrektorem Teatru Polonia w Warszawie (w latach 2010-2011 także Och-teatru w Warszawie). W 2010 roku otrzymał Złoty Laur Umiejętności i Kompetencji za zaangażowanie w budowę prywatnej sceny.

Dyrekcję STUDIO objął w lipcu 2011 roku. Pod jego dyrekcją formuła działania STUDIO została poszerzona m. in. o The MET: LIVE IN HD, Warszawski Program Edukacji Kulturalnej, Kulturę bez Barier i Scenę Tańca Studio.


Natalia Korczakowska 
ZASTĘPCA DYREKTORA DS. ARTYSTYCZNYCH STUDIO / DYREKTOR ARTYSTYCZNA

Studiowała na Wydziale Wiedzy o Teatrze i Reżyserii w Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Jej debiut reżyserski to Pensjonat Madryt według prozy Aglai Veteranyi w 2006. Asystowała u René Pollescha i Oskarasa Koršunovasa.

Korczakowska reżyseruje przedstawienia teatralne w Polsce od 2006 roku, w tym m.in. Elektrę - Lekcję Anatomii w teatrze im C.K. Norwida w Jeleniej Górze, adaptację sceniczną powieści Stanisława Lema Solaris dla TR Warszawa, sztukę G.E Lessing Natan mędrzec dla Teatru Narodowego w Warszawie i Dziady część III Adama Mickiewicza w Teatrze Dramatycznym w Białymstoku, o których Małgorzata Piekutowa napisała: „Dziady III Korczakowskiej chciałoby się studiować, bo na to zasługują. I chciałoby się je studiować z egzemplarzem Mickiewicza w ręce, w kolejne wieczory. Ze świecą szukać tak przemyślanego, tak precyzyjnego i tak konsekwentnego przedstawienia”. W STUDIO teatrgalerii wyreżyserowała uznaną przez publiczność i krytykę adaptację Berlin Alexanderplatz Alfreda Döblina i Biesy Fiodora Dostojewskiego. J. O’quinn napisał: „Żaden z artystów z Generation After 2 nie był bliższy społeczno-politycznym dylematom kraju niż  Natalia Korczakowska. Przedstawienie otwiera ikoniczny obraz cara Mikołaja II i jego rodziny zamkniętych w plastikowym kubiku; pochłonięci przez chmurę gazu, jeden po drugim padają na podłogę. Voilá: Rewolucja, Holocaust, Aleppo.”

Jako reżyserka operowa Korczakowska zrealizowała: Jakoba Lenza Rihma i Halkę  Moniuszki pod batutą Marca Minkowskiego dla Opery Narodowej w Warszawie. Współpracowała z prestiżową orkiestrą Ensemble Modern nad El Cimarrón H. W. Henzego w hamburskim Thalia Theatre. Wyreżyserowała także Zagubioną autostradę Elfride Jelinek i Olgi Neuwirth na Międzynarodowym Festiwalu Filmowy Nowe Horyzonty we Wrocławiu, o której Katja Petrowskaja napisała w „Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung”: „Narodowe Forum Muzyki stworzyło idealną scenę do odkrywania nierozwiązanych zagadek tego kultowego filmu. Reżyserka Natalia Korczakowska stworzyła z tej muzyki teatralny efekt stereo”. M. Kocur napisał: „Opera filmowa Zagubiona autostrada w inscenizacji Natalii Korczakowskiej to wyjątkowo udany przykład współczesnej sztuki krytycznej, odważnej i inteligentnej, świetnie zrealizowanej i mistrzowsko zagranej”.

W kwietniu 2016 roku Korczakowska została dyrektorką artystyczną Teatru Studio w Warszawie, którego nazwę – w ramach nawiązania do awangardowej tradycji miejsca w duchu Józefa Szajny i Jerzego Grzegorzewskiego – zmieniła na STUDIO teatrgalerię. STUDIO teatrgaleria jest jedną z najważniejszych, eksperymentalnych scen w Polsce.


Aldona Machnowska-Góra 
ZASTĘPCZYNI DYREKTORA STUDIO

producentka spektakli teatralnych, działaczka społeczna, animatorka, organizatorka, managerka wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych takich jak Projekt Plac Defilad czy Warszawski Inkubator Kulturalny. Absolwentka Instytutu Filologii Klasycznej w Warszawie. Była twórczynią i dyrektorką Teatru WARSawy, Wiceprezeską Stowarzyszenia Teatru Konsekwentnego, Przewodniczącą Komisji Dialogu Społecznego ds. Kultury. Współautorka „Programu Rozwoju Warszawa do 2020. Miasto kultury i obywateli” i założycielka Porozumienia Nowe Teatry Repertuarowe ENTER. Producentka spektakli teatralnych m.in.: Wenus w futrze, Dziwka z Ohio, Wraki, Pożar w burdelu. Śmierć w wielkim mieście, Łysa śpiewaczka, Taśma i Kompleks Portnoy’a.