październik

2

października

piątek, 2.10.2020 | 19:00
piątek, 2.10.2020 | 19:00

Berlin Alexanderplatz

Berlin Alexanderplatz

Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.

Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.

4

października

niedziela, 4.10.2020 | 19:00
niedziela, 4.10.2020 | 19:00

Berlin Alexanderplatz

Berlin Alexanderplatz

Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.

Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową.

9

października

piątek, 9.10.2020 | 19:00
piątek, 9.10.2020 | 19:00

MONSTERA

MONSTERA


PREMIERA

MONSTERA feminizuje i łączy w sobie łacińskie słowa monstrare (pokazywać, demonstrować) i monere (ostrzegać, przepowiadać). To żeńska wersja męskiego potwora. Reżyseria:Marta Ziółek.

MONSTERA feminizuje i łączy w sobie łacińskie słowa monstrare (pokazywać, demonstrować) i monere (ostrzegać, przepowiadać). To żeńska wersja męskiego potwora. Reżyseria:Marta Ziółek.

10

października

sobota, 10.10.2020 | 15:00
sobota, 10.10.2020 | 15:00

MONSTERA

MONSTERA

MONSTERA feminizuje i łączy w sobie łacińskie słowa monstrare (pokazywać, demonstrować) i monere (ostrzegać, przepowiadać). To żeńska wersja męskiego potwora. Reżyseria:Marta Ziółek.

MONSTERA feminizuje i łączy w sobie łacińskie słowa monstrare (pokazywać, demonstrować) i monere (ostrzegać, przepowiadać). To żeńska wersja męskiego potwora. Reżyseria:Marta Ziółek.

11

października

niedziela, 11.10.2020 | 19:00
niedziela, 11.10.2020 | 19:00

MONSTERA

MONSTERA

MONSTERA feminizuje i łączy w sobie łacińskie słowa monstrare (pokazywać, demonstrować) i monere (ostrzegać, przepowiadać). To żeńska wersja męskiego potwora. Reżyseria:Marta Ziółek.

MONSTERA feminizuje i łączy w sobie łacińskie słowa monstrare (pokazywać, demonstrować) i monere (ostrzegać, przepowiadać). To żeńska wersja męskiego potwora. Reżyseria:Marta Ziółek.

12

października

poniedziałek, 12.10.2020 | 19:00
poniedziałek, 12.10.2020 | 19:00

MONSTERA

MONSTERA

MONSTERA feminizuje i łączy w sobie łacińskie słowa monstrare (pokazywać, demonstrować) i monere (ostrzegać, przepowiadać). To żeńska wersja męskiego potwora. Reżyseria:Marta Ziółek.

MONSTERA feminizuje i łączy w sobie łacińskie słowa monstrare (pokazywać, demonstrować) i monere (ostrzegać, przepowiadać). To żeńska wersja męskiego potwora. Reżyseria:Marta Ziółek.

17

października

sobota, 17.10.2020 | 17:00
sobota, 17.10.2020 | 17:00

Kartoteka rozrzucona

Kartoteka rozrzucona


STUDIO ZA 20

Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik

Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik

17

października

sobota, 17.10.2020 | 19:30
sobota, 17.10.2020 | 19:30

Chroma

Chroma

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

18

października

niedziela, 18.10.2020 | 17:00
niedziela, 18.10.2020 | 17:00

Kartoteka rozrzucona

Kartoteka rozrzucona


ANGIELSKIE NAPISY / ENGLISH SUBTITLES

Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik

Autor: Tadeusz Różewicz, reżyseria: Radosław Rychcik

18

października

niedziela, 18.10.2020 | 19:30
niedziela, 18.10.2020 | 19:30

Chroma

Chroma

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

Autobiograficzne zapiski słynnego angielskiego reżysera Dereka Jarmana; elegijna opowieść o przemijaniu w scenografii zaprojektowanej przez Daniela Burena, legendę francuskiej awangardy.

24

października

sobota, 24.10.2020 | 19:00
sobota, 24.10.2020 | 19:00

Koniec z Eddym

Koniec z Eddym


PREMIERA

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

25

października

niedziela, 25.10.2020 | 19:00
niedziela, 25.10.2020 | 19:00

Koniec z Eddym

Koniec z Eddym

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

29

października

czwartek, 29.10.2020 | 19:00
czwartek, 29.10.2020 | 19:00

Koniec z Eddym

Koniec z Eddym

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

30

października

piątek, 30.10.2020 | 17:00
piątek, 30.10.2020 | 17:00

Malina

Malina

Malina to spektakl, koncert i sesja medytacyjna w jednym. Punktem wyjścia do projektu był życiorys i działalność Maliny Michalskiej, jednej z pierwszych propagatorek jogi w Polsce, autorki popularnego podręcznika Hatha-Joga dla wszystkich, aktorki i tancerki.

Malina to spektakl, koncert i sesja medytacyjna w jednym. Punktem wyjścia do projektu był życiorys i działalność Maliny Michalskiej, jednej z pierwszych propagatorek jogi w Polsce, autorki popularnego podręcznika Hatha-Joga dla wszystkich, aktorki i tancerki.

30

października

piątek, 30.10.2020 | 19:00
piątek, 30.10.2020 | 19:00

Koniec z Eddym

Koniec z Eddym

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

31

października

sobota, 31.10.2020 | 17:00
sobota, 31.10.2020 | 17:00

Malina

Malina

Malina to spektakl, koncert i sesja medytacyjna w jednym. Punktem wyjścia do projektu był życiorys i działalność Maliny Michalskiej, jednej z pierwszych propagatorek jogi w Polsce, autorki popularnego podręcznika Hatha-Joga dla wszystkich, aktorki i tancerki.

Malina to spektakl, koncert i sesja medytacyjna w jednym. Punktem wyjścia do projektu był życiorys i działalność Maliny Michalskiej, jednej z pierwszych propagatorek jogi w Polsce, autorki popularnego podręcznika Hatha-Joga dla wszystkich, aktorki i tancerki.

31

października

sobota, 31.10.2020 | 19:00
sobota, 31.10.2020 | 19:00

Koniec z Eddym

Koniec z Eddym

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

Spektakl Anny Smolar zainspirowany powieścią „Koniec z Eddym” Édouarda Louisa przygląda się doświadczeniu systemowego ucisku i stawia pytanie o lojalność wobec korzeni i klasy społecznej.

październik

News