W Międzynarodowy Dzień Teatru publikujemy wyniki badań publiczności.
W Międzynarodowy Dzień Teatru oddajemy w wasze ręce raport opierający się na wynikach badania ankietowego skierowanego do obecnej i potencjalnej publiczności swojego teatru. Kwestionariusz ankiety został wypracowany wspólnie przez osoby z różnych działów teatru (dział literacki, dział Promocji i PR, dział sprzedaży), a następnie skonsultowany przez członków stowarzyszenia Instytut Badań Organizacji Kultury – IBOK. Badanie było realizowane w formie ankiety internetowej CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview), zawierającej 40 pytań. Celem badania było lepsze poznanie widowni teatru by bardziej trafnie odpowiadać na jej potrzeby. Anonimowa ankieta, składająca się z czterech części (metryczka, uczestnictwo odbiorców w kulturze, korzystanie z oferty teatru, zmiany nawyków kulturalnych będące skutkiem pandemii) była dystrybuowana przez internet (strona internetowa teatru, media społecznościowe, mailing do zarejestrowanej publiczności). Badanie trwało od 1 grudnia 2022 roku do 2 lutego 2023 roku. Łącznie udało się zebrać 615 wypełnionych kwestionariuszy.
Na podstawie ankiet przeprowadzonych przez STUDIO udało się stworzyć ogólny profil odbiorcy.
Pobierz raport → LINK
Autorkami raportu są: dr Agnieszka Konior, Maria Konrad, Klara Korejba z Instytutu Badań Organizacji Kultury