Uteri Migrantes (wędrujące macice) to piąty spektakl z serii Private Pieces. W tym cyklu choreografka eksploruje politykę kobiecego ciała, oscylując między tym, co prywatne, a tym, co publiczne. Tym razem tematem, materią i główną bohaterką spektaklu jest macica potraktowana z dystansem, humorem, ale i troską. Osobistym pragnieniem choreografki jest przyjrzenie się temu organowi i całemu kobiecemu ciału przez pryzmat starzenia się.
Koncept, choreografia, teksty: Renata Piotrowska-Auffret
Taniec: Aleksandra Bożek-Muszyńska
Współpraca choreograficzna: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Anna Charlotta Nordanstedt
Współpraca choreograficzna / Kostium, obiekt: Pipa Piwosz
Muzyka: Simon Auffret
Kompozycje wokalne: Anna Szwajgier
Projekt oświetlenia: Estelle Gautier
Wideo: Katarzyna Fabińska
Wsparcie dramaturgiczne: Michael de Cock, Joanna Leśnierowska, Michał Rogulski
Reasearch: Natalia Miłuńska, Natalia Oniśk, Aleksandra Osowicz
Koprodukcja: KVS Brussels, Dans I Trondelag, House of Utopia & Teatr Łaźnia Nowa, Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł, DOCK ART funded by the Senate Department for Culture and Europe (DE)
Partner: Teatr Ochoty
Producenci wykonawczy: Karolina Wycisk / Performat Production, Météores